DoorBelga,
FotoBELGA
Ando ondertekent een contract van vier jaar op de Bosuil. « Welkom en succes, Koki ! », klinkt het bij Antwerp in een beknopte mededeling.
Antwerp beleefde een tegenvallend seizoen en strandde roemloos in de kelder van de Europe play-offs. Met Stef Wils en nadien de Nederlander Joseph Oosting kregen twee trainers The Great Old niet op de rails.













