DoorCircus Daily,
FotoBelga
Manchester City heeft een enorme slag geslagen op de zomerse transfermarkt. De Skyblues hebben donderdagavond de komst afgerond van Elliot Anderson, de Engelse internationale middenvelder die overkomt van Nottingham Forest. Dat meldt Fabrizio Romano, die de transfer bevestigde met zijn bekende « Here we go ».
Met Anderson haalt City een van de beste nummer zesen van de Premier League in huis. De 23-jarige middenvelder komt echter niet goedkoop : volgens Romano bedraagt de transfersom 130 miljoen pond, omgerekend zo’n 150 miljoen euro.













