Moussa N’Diaye zou Anderlecht definitief kunnen verlaten. De Senegalese linksachter, die afgelopen winter werd uitgeleend aan Schalke 04, heeft zich uitstekend aangepast bij de Duitse club, die ondertussen promotie naar de Bundesliga heeft afgedwongen. Volgens onze collega’s van Sudinfo wil Schalke hem nu definitief vastleggen.
De club uit het Ruhrgebied zou momenteel met Anderlecht onderhandelen over een transfer van N’Diaye. Paars-Wit vraagt voorlopig echter 4 miljoen euro voor de 24-jarige speler. Een bedrag dat door Schalke als te hoog wordt beschouwd. Het valt nog af te wachten of beide clubs een akkoord zullen weten te bereiken.













