Union Saint-Gilloise is deze week opnieuw in de aanval gegaan om de diensten van de ADO Den Haag-verdediger te verzekeren. Volgens informatie van Voetbal International heeft Union een tweede, verhoogd bod neergelegd van bijna een miljoen euro (inclusief bonussen) in combinatie met een doorverkooppercentage van 20 %. Een voorstel dat door de Nederlandse technisch directeur, Mark Wotte, als ontoereikend werd beschouwd en werd afgewezen.
De speler, die nog maar één jaar onder contract staat, is er al uit met het bestuur van Union en wil deze stap hogerop dolgraag zetten. Hij zit echter vast vanwege de financiële eisen van zijn club.
Voor het eerst in de besprekingen heeft de Nederlandse eerstedivisionist een duidelijke vraagprijs vastgesteld. ADO Den Haag heeft een tegenvoorstel ingediend dat wordt geschat tussen de 2 en 2,5 miljoen euro. Een bedrag dat door Union Saint-Gilloise als veel te hoog wordt beschouwd ; de club weigert de hoofdprijs te betalen voor de speler.













