De 49-jarige ex-international heeft zijn handtekening gezet onder een overeenkomst voor twee seizoenen en zal aanstaande maandag zijn eerste training leiden, zo communiceerde OHL.
De voormalige middenvelder van Club Brugge zat zonder club sinds zijn vertrek bij Westerlo in juni 2025. Na eerdere passages bij Zulte Waregem en Dender wordt dit voor Timmy Simons zijn vierde verschillende Belgische club als hoofdcoach.
Het voorbije seizoen wisten de Leuvenaars nog maar net de play-downs te ontlopen, om vervolgens troosteloos als allerlaatste te eindigen in de Europe play-offs. Die resultaten gaven voor het bestuur de doorslag om de samenwerking met Felice Mazzù stop te zetten. De trainer heeft inmiddels alweer onderdak gevonden bij Eupen.













