Anderlecht hield afgelopen maandag de eerste training van het seizoen, zonder trainer. Dinsdag maakte de club officieel de komst van Vitor Bruno bekend ! Sportief directeur Antoine Sibierski heeft besloten zijn vertrouwen te stellen in de 43-jarige Portugese manager.
Dit wordt pas Bruno’s tweede trainerservaring. Na zijn periode als assistent van Sergio Conceição werd hij trainer van FC Porto. Die periode was echter van korte duur. Na het winnen van de Portugese Supercup, een nederlaag in de halve finale van de beker en twee competitienederlagen werd hij ontslagen.
Volgens DH zat hij sinds vandaag zonder club en zal hij woensdag officieel worden gepresenteerd bij Anderlecht.













